Arama Sonuçları

için arama sonuçları 1-10, toplam 10.

  • Essovius Gelişim Önerileri

    CanCi - - Okçular

    Mesaj

    Alıntı ,Essovius: “Arkadaşlar şöyle bir sorum olucak mesela yaya %10 exp kazanımı atsam hançere de 9 atsam toplamda 19 exp kazanımı olarak sayılır mı (savaş expi) ayrıca aynı şekilde yaya 100 ışık enerjisi atsam aynı zamanda hançere de 110 atsam toplamda 210 mu sayılır aydınlatırsanız sevinirim ” Benim bildiğim şöyle örneğin hem hançere hemde yaya ışık enerjisi bastın ama wk dan örnek vereyim wk hançer kullanmıyor. Böylelikle hançerdeki özellikler işlemiyor.

  • Essovius Gelişim Önerileri

    CanCi - - Okçular

    Mesaj

    Alıntı ,Essovius: “Alıntı ,CanCi: “Şan kasmak istiyorsan 35-45 Pts yapabilirsin. 1K şan, gillion ve bı miktar altın veriyor. 2 dk da bitiyor. Level kasmak istiyorsan 55 e kadar düz görev yap 55 den sonra bı aileye katıl wk almayı unutma sakın. 80 e kadar alt lodda kasıl bol bol ance al. 80 den sonra k yaparsın ailen ile 90 a kadar. ” İşte böyle yorumlar istiyorum çok tşk ama benim bir sorum olucak çöl görevleri hakkında ne düşünüyorsunuz lod olmadığı vakitler boş zaman geçmesin diye çölde görev …

  • Essovius Gelişim Önerileri

    CanCi - - Okçular

    Mesaj

    Şan kasmak istiyorsan 35-45 Pts yapabilirsin. 1K şan, gillion ve bı miktar altın veriyor. 2 dk da bitiyor. Level kasmak istiyorsan 55 e kadar düz görev yap 55 den sonra bı aileye katıl wk almayı unutma sakın. 80 e kadar alt lodda kasıl bol bol ance al. 80 den sonra k yaparsın ailen ile 90 a kadar.

  • Wk almak istiyorum yardımmm

    CanCi - - Okçular

    Mesaj

    Nospazarda satma hocam. Nosvillede 30k dan çok rahatlıkla satabilirsin en fazla 10dk nı alır 30k dan satmak. Rica ederim

  • Hangi resleri kullanmalıyım?

    CanCi - - Büyücü

    Mesaj

    Bütçen varsa arena set alabilirsin 30-38m arası bulunur. 88 level olunca arena eldiveni satıp magma eldiven almanı öneririm. Eğer bütçem yok dersen klasik 48 lik a komb res set al 88 e kadar kullanabilirsin.

  • Wk almak istiyorum yardımmm

    CanCi - - Okçular

    Mesaj

    Klasik şeyleri diyeceğim hocam, zindana gidip melek kasarsan çok iyi olur şöyle günlük 60 melek en az, tanesi 30k 60 tane kasarsan 1.800m temiz, yetenek arenasında 5 hakkınıda kullan 200k ya yakın para veriyor. Anileri kaçırma sakın ve elinde pot,yeşil çam, kara inci gibi şeylef varsa onlarıda satabilirsin. 4 gün boyunca günde en az 60 melek kasıp wk alabilirsin hocam.

  • Noxramma Gelişim...

    CanCi - - Büyücü

    Mesaj

    R7 +5 zırhla yetinme +7 +8 basarsan işini fazlasıyla görecektir hocam.

  • Malesef okçu ile başlamak çok büyük bi hata olmuş çünkü okçunun itemleri çok pahalı wk nı satıp savaşçıya geçmeni öneririm en rahatı, bu arada melek kasıp yada raid yapıp kutuları açıp R5 R6 R7 midye çıkartıp değerliyse satabilirsin hiç belli olmaz R7 midye 7m-200m arası değişiyor

  • SAV SP6 HK.

    CanCi - - Kılıç Savaşçısı

    Mesaj

    Merhaba hocam öncelik olarak reslerini en azından 48 lik yapıp güzel bı futbol yada uzaktan saldıran bı pet alıp çınara gidip melek kasman. 30 m paranın 10-12 m pete, 15 m si res setlerine gitse, melek kasıp 10-12 m yapıp +0 sp6 alabilirsin. Önemli olan gerçekten res, ressiz olup kart takıp arenaya gitmen gerçekten çok kötü ben bunu yaşadım yani hocam sana tavsiyem dediğim gibi .